Fredag!

På fredagar har vi fredagsfika på praktiken. Det är alltid lika trevligt, alla sitter tillsammans och snackar och chefen ger information. Sen var det inte långt tid tills det var dags för lunch, det blev bara en bulle till lunch. Jag är ju inte van att äta frukost så jag var fortfarande ganska mätt🙂. Precis när jag hade ätit klart så fick jag besök av mina svärföräldrar. Så det blev en liten rundtur för att visa så fint det är här. Det är ju ett arkitekt kontor så här är ju en del att titta på, alla tyger, material, bilder m.m. När dom gick så fortsatte jag med att kontera, stansa in fakturer, allmänt ekonomiarbete🙂.

Ikväll blir det en tur till ett par kompisar i Döshult, sambon ska iväg ikväll med sitt arbete så jag blir bjuden på middag och trevligt sällskap ikväll! Det blir nog lite pyssel med deras söta lilla dotter. Hon ville göra spöken och det passar ju bra nu när det är Halloween och allt :D!

Imorgon är det höstmarknad i Höganäs så det blir nog en tur ut dit. Det är ganska roligt att gå runt och strosa och titta på allt pyssel, där är ju en del roligt att titta på. Det blir kanske något inköp men något som är ett absolut måste är ju faktiskt munkar! Jag älskar munkar men det är inte så ofta man äter det (tur e kanske det) så när det är marknad så passar jag på. Helst ska det vara en med choklad och strössel på, det är gott!!

Ha en trevlig helg allihopa!

 

 

3 thoughts on “Fredag!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

