Skräckis

Ikväll har vi titta på Paranomal Activity 1. Det är snart ett år sedan vi såg den. Det enda tråkiga var att Canal Plus hade helt missat textningen… Klart att man kan engelska men man måste ju ändå koncentrera sig lite mer än när det är textat. För då både läser man och lyssnar. Men den är ju ändå super bra!! Nu visste jag ju ändå lite vad som skulle hända, jag kom ihåg en del men vissa saker hade jag helt glömt bort. Det var tur att jag hade sambon tätt intill mig, för skrämmande är den! Tror man då också lite på det här med spöken, demoner och väsen så är man ju väldigt spänd och kommer snabbt in i filmen och engagerar sig😀. Jag är jätte sugen på att titta på tvåan men jag vet inte om jag vågar se den på bio. När vi var och såg ettan så visste man ju inte riktigt vad man hade vänta sig men det vet man ju nu. Och jag kan ju bara tänka mig att den är så mycket mer skrämmande än vad ettan är… Ja vi får se om jag vågar😉.
När vi hade varit och sett den på bio för snart ett år sedan så när vi kom hem och hade gått ut med hunden, gjort vid oss och gått och lagt oss, så hade vi väl legat i sängen i fem minuter eller nåt. Då hördes det en väldigt hög duns eller smäll, jag hoppade upp och hoppade intill sambon. Vad var det?? Ja det vet vi ju inte… Men konstigt var det och väldigt typiskt när vi hade sett en sådan film. Så jag kan väl erkänna att jag är lite nervös om det kommer att hända nåt denna gången också…. Det hoppas vi verkligen inte!

Natti natti!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

