Julklappar

Då var det söndag igen, helgen går så fort. Igår var det bara städning på schemat, det behövs ibland. Tråkigt är det men det är så skönt när det är gjort! Så nu kan vi sitta och äta på golvet också om det skulle behövas😉. Sambon fortsatte med den fina hyllan som han håller på att göra, jag ska nog gå ut och slipa kanter och lite sånt sen. Så är det bara till att måla den sen, den kommer att bli så fin! Det är sån tur att jag har en så händig sambo! Jag lovar att lägga ut en bild på den när den är klar.

Idag har vi faktiskt köpt våra första julklappar! Jag brukar inte kunna köpa julklappar innan jag har fyllt år men nu kunde jag inte låta bli. Vi var på Soluppgången och dom hade 50% rabatt på ALLT i butiken! Sista dagen idag och då kan man ju inte låta bli att shoppa. Jag har redan varit där två gånger i helgen😀. På onsdag ska dom börja med sina julsaker, så det får bli en tur ut där snart igen, jag älskar ju julen! Har ni inte varit där så måste ni absolut ta er dit!

Nu dricker jag julmust och äter clementiner och sambon kollar på HIF. Hoppas hoppas hoppas att HIF vinner idag! 9-0 eller nåt hade ju inte varit fel😀. Nu står det i alla fall 1-0 och det är ju inte fy skam!

Hoppas att ni har haft en skön helg och att ni får en bra vecka.

One thought on “Julklappar

  1. Inte kul med storstädning, men som du säger så är det härligt sedan när det är gjort! =D Och låter toppen med en egenhändigt gjord bokhylla, ser fram emot bilder på den sen😉

    Själv handlar jag alltid julklappar i absolut sista minuten, så lyfter på hatten åt dig som har börjat köpa dem redan! =)

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

