1 månad kvar!

Idag är det en månad kvar tills jag fyller år! Tjoho! Jag älskar verkligen att fylla år, jag behöver verkligen inte få såna dyra presenter för att jag ska bli glad, nej jag älskar bara att få presenter! Tror inte att det finns något bättre än att öppna paket😀. Spänningen innan och veta att den personen har gått och köpt det bara till mig hihi. Det är det bästa! Jag älskar ljus och en massa lull lull. Att fylla hemmet med fina saker och speciellt saker som man har fått av kärlek, underbart!

Nu har jag fått ihop pusselbitarna till min önskelista😀. Utöver sakerna som jag har lagt ut bilder på så är ju presentkort aldrig fel. Jag har lagt upp en bild för ett tag sedan på en elvisp från Dualit och den är fortfarande med på min önskelista! Ett presentkort till en sådan hade inte varit fel. Fast egentligen är den ju faktiskt onödigt dyr för en sådan sak men önska kan man ju alltid göra!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

