God morgon världen!

Idag har halva arbetsveckan gått och snart är det helg😀. Fast jag tycker verkligen att det är roligt att gå till praktiken, förlåt om jag tjatar om det men tycker man om något måste man ju säga det. Tänk bara om detta hade varit ett ”riktigt” arbete, tänk vilken lyx och lycka det hade varit. Jag hade fått arbeta med det jag vill, jag känner redan alla så man behöver inte lära känna en massa nya människor och etablera sig där. Ni kan väl hjälpa mig att hålla alla tummar och tår på att det löser sig!

Nog om detta, vad händer hos er idag. Har ni börjat att julpyssla än? Jag hittade en jättesöt blogg igår som heter Jul i stan. (Jag är med där och tävlar). Jag fick en massa inspiration när jag var inne på hennes blogg men så har man ju inte en massa saker hemma så man kan börja pyssla. Jag har i och för sig köpt en hel del saker till mina julkort så jag kan börja att scrappa snart. Men herre gud vad kvällarna går fort! Man tycker ändå att jag är hemma i bra tid och allt det där men där är ju ändå saker som fixas, hunden ska ut, hemmet ska städas, det ska handlas m.m. Och sen när man väl landar häcken i soffan så är klockan hur mycket som helst och bara tanken på att försöka att få lite inspiration till att scrappa, den är borta. Jag hoppas att jag kan hitta lite tid i helgen och i alla fall börja att få lite inspiration.

Ha det så bra idag!

Kram ♥

2 thoughts on “

  1. Hellooo! Tyvärr så hittade jag inga!😦 Kollade x-tra noga, speciellt vid julsakerna… Hoppas du hittar några andra fina. Lagerhaus brukar ha fina formar annars! Kram

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

