Mini fredag

Idag är det faktiskt minifredag för mig. Imorgon har jag tenta så då ska jag inte till praktiken. Jag måste bara gå igenom det sista och göra några fler uppgifter innan jag ska lämna in den. Så det blir ändå en heldag av plugg och kli i geniknölarna😀. Hoppas hoppas att det går bra! Ni får hålla tummarna för mig.

Ikväll ska jag iväg med ekonomichefen på en bankträff. Det blir mingel med plockmat och en föreläsning av en man som klär sig som en kvinna och har en fru som fortfarande står vid hans sida. Så det ska bli väldigt intressant att lyssna på. Om människors fördomar och allt sånt. Jag lovar att jag ska berätta hur det var och se om jag kan länka till hans hemsida.

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

