Hjärtat är krossat…

Då var det över, tack och hej… Vårt älskade HIF förlorade idag😦. Mitt HIF hjärta är krossat, det blöder, det gråter…. Malmö vann sin match med 2-0 och dom tog ledningen efter 17min och HIF lyckades inte få in ett enda mål. Jaja det visste vi att vi förmodligen inte skulle vinna guld men man hade ju ändå hoppet.. Nu blev det silver och det är ju ändå bra, dom har spelat bra så vi ska vara glada över det. Men helt nöjd kan man ju inte vara… Guldet stannar i Skåne men tyvärr så blev det ju Malmö som vann det och det gillar vi inte alls!!! Att jag bryr mig egentligen, det är ju sambon som står för sportintresset men det har ju smittats av sig. Jag har suttit hemma och tittat på hela matchen, bytade kanal en gång men det varade bara 10sek eller nåt. Sen var jag tvungen att titta vidare.

Nu väntar jag på att sambon ska komma hem, usch det blir inte roligt… Han kommer inte att vara glad. Men nu hoppas vi att HIF vinner cupen istället, och det kommer dom att göra :D!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

