Träning

Ny duschad efter mitt ”fat burning” pass. Idag var det JOBBIGT! Jag förstår inte hur det kunde vara så jobbigt idag, vi gjorde inget annorlunda än vanligt och det var en kvart kortare. Men så är det väl ibland😀. Vi har stepbräda, hantlar, gummiband och stång och idag var stången extra jobbig. Men shit vad man känner sig duktig efteråt!

Jag har gjort egna lite speciella tavlor i photoshop, jag ska visa dom imorgon när jag kan ta kort på dom när det är ljust. Jag är ganska nöjd :D! Plus att sambon överraskade mig med lite saker från IKEA idag. Han är underbar!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

