Helt korrekt!

I fredags så hade jag min tenta. Det kändes jättebra när jag skickade in den, men man vet ju aldrig. Hade jag räknat rätt, konterat rätt och lagt in rätt fakturor m.m. Jag har ett ”eget” företag där jag köper in saker, betalar fakturor, skickar ut fakturor, ja allt som hör till när man har ett företag. Tanken är ju att när jag är klar med utbildningen att jag ska kunna sköta ett mindre företags ekonomi. Även om det känns lite skrämmande😛.

Men idag kom beskedet, JAG HAR KLARAT TENTAN!!! Min lärare skrev, ”Tack Jenny för helt korrekta svar och uträkningar, du har klarat det.” Det var ju helt underbart! Nu har jag bara några veckor kvar sen ska jag vara klar. Det är ju bra men samtidigt väldigt skrämmande för då ska man ut i världen igen. Den arbetssökande världen, där jag ska slåss om just det jobb som alla andra också vill ha. Få till ett bra CV så att just jag blir utvald, ja det är en massa saker man ska klara av. Men nu ska jag inte tänka på det utan bara glädja mig åt att jag har KLARAT TENTAN :D!

5 thoughts on “Helt korrekt!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

