Mamma mys

Har spenderat eftermiddagen/kvällen med min älskade mamma. Vi har strosat runt på Väla och fönstershoppat en massa :D! Vilken tur att man snart fyller år plus att det är ju inte så långt kvar till det är jul. Och det märktes i butikerna, där var en del julpynt framme. Jag letade efter en tunika som jag kan ha leggings till, tror ni att jag hittade någon?? Nej, för någon var för lång, någon för kort, någon alldeles för dyr, fel färg, fel material, ja jag hittade mest bara en massa fel. Haha ibland ska man bara inte shoppa, det får räcka med fönstershopping. Så klart hann vi med en fika också, det finns det alltid tid till🙂. Jag drack som vanligt det goda Chai teet som jag brukar dricka när vi fikar just där. Egentligen är jag en kaffetjej med utropstecken!! Men just detta teet är väldigt gott. Det är bara synd att dom inte säljer det där också. Jag har köpt Chai te på tebutiken i stan men det smakar inte alls som deras. Jag får väl gynna fiket lite ofta istället.

Just nu har jag målat naglarna och väntar på att sambon ska komma hem. Han lär väl flyga hem i denna blåsten… Det är ju helt sanslöst vad det blåser, tur att jag sitter hemma i min underbart sköna soffa.

Ha en skön kväll alla!

One thought on “Mamma mys

  1. Nice färg på nagellacket. Ser ut som ett jag också har🙂
    Var också på Väla igår. Ja på kvällen när det var taklagsfest:-/ Gahhh vad mycket hysteriska folk det var. Skyulle köpa en farsdagpresent till Thomas. Tog det jag skulle ha. Gick till kassan…. kön var från kassan och ner till väggen, ca 15 meter. Jag la tillbaka sakerna igen, där get ju inte jag stå. Och blåste iväg det gjorde vi när vi skulle till bilen. Puh, tur man är lite bastant🙂
    Huset trodde jag skulle lyfta när jag gick och la mig. Nä tacka vet jag fina snödagar när man kan krypa upp i soffan med te och mackor.
    Vi ses imorgon snäckan. Kram

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

