Låååång helg…

Ikväll blir det en lugn och mysig hemmakväll. Sambon ska nämligen iväg denna helgen på fotbollsresa till Barcelona. Ganska orättvist tycker jag😛. Han blir hämtad klockan fyra på lördag morgon så det blir till att lägga sig i tid ikväll.

Hans svåger har fyllt 40 så han fick det i födelsedagspresent att grabbarna,  som är svärfar, far och svågrar skulle åka dit och kolla på när Barcelona spelar match. Ganska häftigt tycker jag😀. Lite synd är det ju ändå att Zlatan inte spelar där längre… Matchen ska tydligen TV sändas så jag får kanske se min älskling på TV, eller jag tror knappast det. Där är ju en del platser på stadion, tror att sambon sa att där är 98000 eller nåt. Vågar inte svära på det men många är där i alla fall.

Men jag kommer inte att sitta hemma själv, på dagen imorgon ska jag träffa två vänner och äta lite brunch och efter det blir det hem och förbereda lite inför kvällen. För då blir det tjejträff! Det ska bli jättekul att träffa tjejerna, det är inte så ofta som vi träffas bara vi tjejer så vi har nog en massa att snacka om. Plus att det blir första gången på lääääänge som jag och Nina får dricka vin tillsammans. Hon har ju en helt underbar liten prins som hon har ammat men det gör hon ju inte längre så nu är det vår tid! Haha! Jag förstår inte varför men på något sätt blir det alltid sambons ”tur” att dricka när vi träffas. Så vi har en del att ta igen, jag kanske skulle köpa en bag in box😉.

På söndag är jag hembjuden till mammsen och hennes sambo på mat och sen på måndag är det jobb och då kommer min älskade sambo hem igen. Så visst kommer helgen att bli lång utan han men den kommer nog ändå att springa iväg. Nu är det ju inte så att jag inte klarar mig utan min sambo, men herre gud vad man vänjer sig snabbt att sova två och bara vara tillsammans. Jag har ju bott själv sen jag tog studenten så jag är ju absolut inte sån att jag inte kan vara ensam, lite ensamtid är ju aldrig fel. Men nu kommer jag att sakna han. Han kommer nog inte att ha tid över att tänka på att sakna mig, haha! Dom har säkert fullt upp att göra.

Vad ska ni hitta på i helgen? Lite pyssel på gång kanske? Jag tar gärna emot lite idéer!

Ha en trevlig helg alla underbara ✯

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

