Lördagsmys

Då är sambon iväg på sin fotbollsresa. Han blev hämtad fyra imorse. Som tur var kunde jag somna om igen. Sen började morgonen med kaffe, så klart och sen en promenad med Santos. Han borde ju vara med och kolla fotboll, han är ju döpt efter en fotbollsspelare😉. Sen var jag iväg på brunch hos en väninna, det var en riktig hotell frukost!! Där var ägg, melon, juice, korv, ost, brieost, pannkakor, m.m. Där var en hel massa! Sen efter det så styrde jag den lille guldige hemåt för att städa och fixa lite inför ikväll. För då kommer ett litet gäng brudar hit! Vi ska äta och dricka vin och skratta en hel massa :D! Stackars Santos som får lyssna på vårt kackel hela kvällen. Haha!
Jag tycker att det är ganska kul att duka men jag är inte så duktig men kul är det. Min mamma är jätteduktig på att komma på fina dukningar. Tyvärr så sviker min fantasi mig, jag kan ha många idéer innan men sen när jag väl ska göra nåt så står det helt still. Haha!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

