Äckliga Malmö!!

Jag och sambon satt och tittade på fotbollsgalan som är i Malmö. Kul tänkte vi, trots att MFF vann men HIF vann ju ändå guld i cupen. Men dom där malmöiterna förstörde det totalt, så klart! När Alexander Gerndt skulle ta emot pris så buade publiken ut han! Det var riktigt dålig stil!! Till sist tog väl ändå applåderna över men så får man verkligen inte göra! Jag hoppas verkligen att fotbollsgalan inte kommer att vara i Malmö fler gånger. Nej fy Malmö det var riktigt dåligt!

Jag slutar med låten;

”Om jag hade vingar som örnen och vaknade med diarré så skulle jag flyga till Malmö och skita på allt jag hann se, hann se.”

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

