Snuvad på konfekten

Igår skulle jag vara barnvakt åt Ninas underbart söta lille son. Han är bara 9 månader (blev han igår) och jag har aldrig passat en sån liten själv innan. När jag fick frågan om jag kunde så blev jag verkligen super glad! Vilken ära och att hon litar på mig :D! Jag måste erkänna att jag blev lite nervös på tanken att vara själv, att mata han och natta han, byta blöja ;). Men det är ju klart att jag klarar det!

Så igår körde jag hem till henne efter praktiken och hon hade skrivit en liten lapp till mig när han skulle ha mat och hur mycket han skulle ha, när han skulle sova och lite sånt bra att veta. Vi åt god middag och mös med lille W. Sen när Nina skulle ta på sig och ge sig iväg så ringer telefonen och dit hon skulle blev inställt. Så snopet, nu behövde jag ju inte passa han. Och jag som hade laddat! Haha! Men jag får ha det tillgodo en annan gång istället, för det hade ju varit jättemysigt att få vara med den lille prinsen själv ♥.

2 thoughts on “Snuvad på konfekten

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

