Shopping… Eller inte…

Igår efter arbetet så åkte jag och sambon till Väla för att strosa lite och kolla lite kläder och sånt roligt🙂. Nu när jag pluggar så har man ju inte så jättemycket pengar och då hittar man ju självklart en massa saker som man vill ha! Varför är det alltid så?? Sist jag var på Väla så hittade jag inte någto och det var ju skönt. Men igår hittade jag en massa… Jag var till och med inne på Gina Tricot och där brukar jag aldrig hitta något, kanske en sak en gång om året. Inte igår, då hittade jag två koftor, en tunika, mössa m.m. Det är väl typiskt! Och det var ju inte bara där jag hittade en massa fina saker, till sist så gick jag inte in i några affärer, följde bara med in i sambons affärer. Det är tur att jag snart fyller år!! Då ska jag önska mig presentkort på Väla så jag kan shoppa hej villt till mig själv :D!

Bilder lånade från Gina Tricot

2 thoughts on “Shopping… Eller inte…

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

