Julkänslor

Helgen har börjat lite lugnt med lite julkänslor. Jag längtar verkligen tills det är dags att julpynta, det blir så mysigt och ombonat! Igår lyssnade vi på den första julmusiken här hemma. Det blev då bland annat Jill Johnsons julskiva. Jag älskar henne! För tre år sedan så bjöd sambon mig på en konsert med henne. Den var så bra! Hon är så naturlig och härlig. Så nu har julkänslorna smugit sig in här i huset. Idag har vi satt upp ljusslingan i trädet på framsidan och på baksidan har vi också satt upp en ljusslinga. Oj vad mysigt och underbart det blev! Vi har även tagit ner ljusstakarna från vinden så det bara är till att börja fixa till nästa helg :D! Längtar!!
Jag hoppas att ni också har haft en bra helg och att ni får en bra vecka! Nu ska jag snart gå och värma lite glögg.

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

