Mobilstrul

Såg nu när jag var inne på min söta lilla blogg att igår när jag bloggade från mobilen så hade den fått lite flipp. Det var ju inte meningen att alla dom bilderna skulle vara med! Det förstod ni kanske😉. Appen som jag har i mobilen som jag kan blogga via strular för det mesta. Ibland fungerar den jättebra och när man ska lägga till bilder så brukar den få flipp. Och det fick den ju tydligen igår. Jaja ni fick se vårt fina träd många gånger i alla fall! Haha!

Idag kom kollegan med super goda saffransbullar som vi redan har fikat på! Det får nog bli lite bak till helgen (jag ska ju snart ha kalas :D). Hoppas att ni får en bra måndag!

Kram ✯

4 thoughts on “Mobilstrul

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

