Suck och stön och lite aj

Jag är precis hemkommen från träningen. Idag var det verkligen super jobbigt! Det kändes att jag inte var där förra veckan. Trodde inte att det skulle kännas så mycket, haha! Ja det märks ju att man är ordentligt otränad! Förra veckan valde jag att gå ut och äta med min sambo istället, så det fick jag sona för idag😉. Men jag kunde ju inte säga nej till att gå ut och äta, speciellt när han hade varit borta hela helgen och han kom hem på måndagen.

Men herre jesus vad det brände i musklerna (har visst några) och det skakade och hade sig. Det bästa som finns är när instruktören skriker, ”Åtta till!” Då vet man att det är snart slut på denna övningen men så skriker hon igen, ”Ni är så duktiga så vi tar åtta till!”. Ja då vill ni inte veta vad jag tänker😛. Dom där hantlarna var extra tunga idag och det där gummibandet som vi tar runt anklarna var också extra jobbigt. Nej nu är det slut på att hoppa över mina måndagar! Jag måste vara hård och absolut inte boka något annat. Dom stänger över julen men det kan jag väl gå med på😉.

Nu väntar snart duschen, ska bara se klart CSI. Och förresten, det snöade när jag körde hem!

Ha en skön kväll ♥

2 thoughts on “Suck och stön och lite aj

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

