Julmusik

Idag har jag lyssnat på Jill Johnsons julskiva, den är så bra! Tyvärr så är det inte snö utanför  fönstren utan bara regn och rusk.  Jag hade hoppats på att det skulle vara snö imorse när jag vaknade men icke så nicke… Det snöade ju lite igår när jag körde hem från träningen men den ville inte stanna. Det är ju inte så roligt att köra i snö men jag tror ändå att det överväger när det ligger så fint på marken och pryder våra träd.

Idag när jag kommer hem ska jag nog börja med att städa bort mitt höstpyssel och förbereda för julen! Vi har orange inspirerat i vardagsrummet och det kan ju inte vara kvar när vi tar in det röda och fina. Jag köpte jättesöta julgranskulor när jag var på Soluppgången så det ska bli kul när granen också kommer in. Har ni börjat att julpynta än?

2 thoughts on “Julmusik

  1. Jag har plockat upp pyntet från källaren så nu har jag och barnen att göra. Blir nog nya gardiner till köket och sen är det granen och de nya kulorna jag har hittat som ska hem. Sen är allt klart :0)

  2. Måste kolla in den julskivan, älskar julmusik! =) Och när det gäller snö får ni gärna ta lite av oss … här snöar det och snöar det … och är lite väääl kallt just nu =P Men en bra grej med den här tiden på året är ju att man kan dra för gardinerna, slå på julmusiken och så känns det ändå väldigt snöigt och juligt fast det är regn och rusk ute!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

