En vecka kvar :)

Idag är det en vecka kvar tills jag fyller år :D! För er som inte känner mig, så älskar jag att fylla år! Det är ju min dag. Presenter är ju alltid kul att få. Det behöver absolut inte vara något stort och dyrt, det är bara kul att få paket! Spänningen innan, ”Vad kan det vara”, ”Kan man skaka det”, ”Kan jag gissa vad det är ”. Ja kul är var det är😀. Finns det någon mer därute som också älskar att fylla år? Tyvärr har man väl kommit till det stadiet där man behöver inte öka i ålder men fylla år kan jag ju ändå göra!

7 thoughts on “En vecka kvar :)

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

