Tavlor

Jag fick en idé till tavlor hos en blogg som jag brukar läsa, almanacksblad. Jag tyckte att det var ganska häftigt och lätt att förändra sig om man tröttnar på tavlorna. Det är ju så dyrt med tavlor annars plus att det är svårt att hitta någon som man verkligen gillar. Så detta var ett bra alternativ! Så jag gjorde dom i photshop, jag är inte så duktig på photoshop men jag tycker att det är roligt. Men jag har märkt att när jag inte har hållt på med det på ett tag så glömmer man lite, jag har skrivit upp lite grundsaker. Har ni några tips på häftiga saker och lätta saker så får ni väldigt gärna dela med er av dom!

Jag gjorde tre tavlor, en till mig, en till sambon och en till doggen. Jag kollade upp vad det var för veckodag och vecka den dag som vi föddes. Jag och doggen hade samma veckodag och vi föddes den 1:e båda två.

7 thoughts on “Tavlor

  1. Så fräsigt🙂 Duktig du är. Har du börjat med julkorten än? Jag har inte🙂
    Tror inte det blir några egengjorda heller. Vi har ju sjukstuga här hemma förjämnan så jag orkar inte helt enkelt. Så du får inte bli ledsen om du inte får ett, men det betyder inte att jag inte tänker på dig ändå🙂 Kram!

  2. Vilken kul idé! Det ska jag nog också försöka mig på. Fast jag är iofs oduglig på PS, undra om det går lika bra i något annat, lättare program.

    /M

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

