Träning och kaffe

Då är man nyduschad och nerkrupen i sängen framför tvn :). Ganska skönt att ligga här i värmen, speciellt när det är minus 8 grader ute! Det är kallt! När jag skulle ge mig iväg för att åka till träningen så var det kallt! Jag vill ju inte ta den tjocka vinterjackan på mig, så det blir bara en halvtjock jacka, brrr. Det gick verkligen bra att träna idag, förra gången var det riktigt jobbigt, så det var skönt att det gick bra idag. Jag har ju lite lätt för att ge upp när det gäller just träning. Det tråkiga är att det är bara två gånger kvar sen är det jul uppehåll. Dom har väl någon typ av träning då men jag lär ju hitta ursäkter för att inte gå dit :P.
När jag kom hem efter träningen så gick jag hem till Pia för lite fika. Här hemma var det fotboll och några grabbar så då passade det perfekt med fika och snack. Det var alldeles för längesen som vi träffades. Ibland bara springer tiden och kvällarna iväg.

Nu ska jag fortsätta att kolla på dokumentären på tv 4. Sov så gott!

2 thoughts on “Träning och kaffe

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

