Min födelsedag!

Min dag har varit jättebra :D! Den började med att sambon kom med kaffe, tänt ljus och presenter på sängen, ett underbart sätt att vakna på! Öppna paket så tidigt på morgon är ju aldrig fel! Mina presenter jag fick var presentkort på Väla, Jill Johnsons nya samlingsskiva och Leilas bok, One more slice. Så nu ska jag baka en massa goda kakor!

Sen var det iväg till praktiken som vanligt. Där fick jag två presenter till, i form av ett choklad och ett paket kakor. Hmm e jag en gottegris eller ;). Sen till lunch så bjöd min mamma mig på en super god kycklingsallad. Och efter det så blev det fika hemma hos henne, kaffe och lussekatter, gott gott! Och fler presenter, mer choklad ( 😉 ), muffinsformar med tomtar på, en julmobil och lite mer smått och gott! Vi fick även fikabesök av Nina och lille W och tänka sig, jag fick ännu fler presenter! En stor muffinsplåt så mina muffins blir lika fina i formen.
När jag hade varit där hemma så var det dags att köra hem till doggen. Ut en runda med han och sen ikväll bjöd sambon ut mig på restaurang, en perfekt avslutning på min underbara dag :D!

Tyvärr så blev det inga bilder, jag har ju ingen kamera bara mobilen och det blir inga bra bilder när det är mörkt. Får se om jag kan uppdatera det imorgon istället.
Sov så gott alla!

6 thoughts on “Min födelsedag!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

