Utbildning, check!

Jag kom på att jag har helt glömt att skriva att jag har nu klarat av min utbildning, jag är klar, finito, ja allt det där :D. Jag fick reda på det i onsdags och då fyllde jag ju år så då handlade ju hela dagen om det ;). Vi hade fram till mitten på januari på oss men jag har gjort något varje vecka så att jag skulle vara klar innan jul. Det är mycket skönare! Så i tisdags skickade jag in mitt sista test, som jag var lite osäker på mina svar och i onsdags fick jag reda på att jag hade klarat den! ”Ett mycket bra arbete under hela utbildningen” skrev han till mig. Så det var ju kul att jag har varit så bra :D!

Så nu ska jag ju ut i världen och hitta mig det där perfekta jobbet. Jag hade lätt kunnat stannat kvar på praktiken för där trivs jag som fisken i vattnet! Alla är super bra och trevliga och jag har kommit in i jobbet. Jaja man kan ju inte få allt, vi får se vad framtiden har att erbjuda mig.

Imorgon ska jag ha kalas för släkten så det blir det fullt upp. Jag hoppas att ni också får en bra helg och en mysig andra advent ♥!

6 tankar på “Utbildning, check!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥