Party

Igår hade jag släktkalas för mig😀. Vi blev 12 stycken men vi fick plats. Vi dukade långbord i vardagsrummet och det blev helt ok. Innan vi satte fram bord och stolar så hade jag redan tänkt ut ett dukningstema. Men när jag väl började dukad så blev det inte alls så bra som jag hade tänkt mig så det blev en lite fattig dukning. Men så blir det ju ibland.
Vi bjöd på tacolasange och den var omtyckt, jag hade gjort fem formar och där blev en och halv över… Haha ja ja men det är bättre det än att man gör för lite. Och ändå tog nog alla mer än en gång. Men nu har vi ju både lunch och middag idag😉.

Jag fick jättefina presenter! En ny bodum elvisp (med ballongvisp!), Cult grejer, presentkort på Väla, pengar, bakkavel, ljus och halsband från Leila Bagges kollektion. Så det var en lyckad dag!
Tack alla för alla fina presenter och en underbar kväll!

3 thoughts on “Party

  1. En sån visp skulle jag inte tacka nej till. Vi har en där sladden är kortare än en armlängd och som inte kan stå upp. Vem designar en sån visp? Men framförallt vem är så dum så dom köper en sån visp? Tydligen någon i vår släkt, eftersom vi fått den i present.
    Jag kanske borde önska mig en ny av tomten helt enkelt.🙂

    Grattis och trevlig andra advent.
    /M

    • Haha ja det måste ju vara praktiskt också🙂. Det ska bli kul att testa den och se om den är mycket bättre än min gamla (utan tvekan). Har du varit snäll så kommer säkert tomten med en till dig :D! Ha en skön kväll!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

