En massa måsten

Idag har det varit en seg dag, en riktig måndag :). Det märks att vi har haft fullt upp i helgen. En dag till att sova hade inte varit fel, fast jag vet inte vad som har hänt men jag kan verkligen inte sova länge längre… Det har jag aldrig haft problem med men jag vaknar åtta, halv nio. Även när man har varit hos vänner och druckit lite gott vin och allt det där. Är det så nu när man är 30 plus??

Denna veckan har vi fullt upp varje dag. Förutom idag, jag skulle egentligen träna men vi hoppar det idag. Så egentligen hade det varit bra om vi hade varit iväg och köpt en gran. Vi vill ha den till helgen och då hade det varit bra att köpa den idag. Vi får se när sambon kommer hem. Det känns som att det är en massa måsten just nu, fixa gran, baka, göra julkort, pynta lite till… Också springer bara kvällarna iväg, en liten energiboost när man kommer hem hade inte varit fel. Så hade man ju orkat att göra allt det där som man måste. Det där med att göra egna julkort, det vill jag jättegärna sätta igång med men jag hittar ingen inspiration till det. Jag gör inte en massa men det ska ända göras några stycken. Har ni några idéer eller nåt som kan ge mig lite inspiration så får ni väldigt gärna höra av er :D! Imorgon hade varit en bra dag för då är sambon iväg.

Nej nu får jag väl lyfta på häcken från soffan. Ha en skön kväll!

One thought on “En massa måsten

  1. Min inspiration har försvunnit helt och i år bojkottar vi julkorten helt. Har det som dig, en massa måsten. Här är det dock att finnas till hands för snickaren med material. Kan tyckas jobbigt att fara och flänga efter sådant men tusan vad vi sparar pengar på det. Har vi riktig tur så är badrummet färdigt nästa fredag. Om inte, ja då blir det ingen julstämning för oss i huset i år, men får ta igen det till nästa, då med en extring 🙂
    Låna gärna min maskin om du behöver snäckan. Bättre att den dammar hos dig än hos mig 🙂
    Kram

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

