Granjakt

Idag har jag varit och köpt gran :D! Vi åkte iväg igår men vi hittade ingen som vi tyckte var fin. Så idag efter praktiken så körde jag inom Larsviken och där hittade jag den perfekta! Den är tillräckligt hög, vid, tät och super fin! Så nu står den här hemma och bara väntar på att bli utsmyckad. Ikväll blev det inte för sambon var iväg.

Om ni är i närheten av Kullabygden så måste ni absolut åka in till Larsviken. Där är en massa fina saker och god mat. Dom gör egna chips som är helt underbart goda! Och inte alls lika onyttiga som vanliga. Man hittar olika sorters marmelader, kryddor, knäcke, olika sorters potatis och fina saker till hemmet. Dom säljer även inredningssaker från Sia och ljus, ja en hel massa! Jag rekommenderar en titt in där.

Dom hade den här lilla sötnosen där.

Jag har inte fått gjort ett enda julkort idag men jag tror att jag har bestämt mig för att hoppa det i år, vi köper ”vanliga” helt enkelt🙂.

Sov så gott!

5 thoughts on “Granjakt

  1. tack för titten inne hos mig!!
    va roligt att du redan har gjort en sådan matta🙂
    jag ska testa i helgen tänkte jag!! Vi har golvfärg kvar sedan tidigare med två kompinents färg.
    sen ska vi även använda valig sprayfärg. slits det så får jag göra det igen😉

    Trevligt med gran köp.
    Hoppas att du får en trevlig kväll. mvh isa

  2. Vi plockade upp vår gran för ett par dagar sedan…
    Tyvärr så är jag allergisk så det får bli en konstgjord här hemma. Men i år känner jag mig riktigt nöjd för vi köpte en på SIA som är så fin! Den tom sticks🙂
    Men man saknar doften😦

    Vilken liten Snutt på bilden!

    Ha det Bra!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

