Big girls don’t cry

Idag har det tyvärr varit en tråkig och jobbig dag. Det är så mycket som händer just nu och tyvärr så är det inte så mycket positivt. En i familjen fick ett väldigt tråkigt besked idag, precis innan jul. Tack för den. Nu ska det ju vara en tid av skratt, gemenskap, kärlek, nära och kära. Men ibland är det lättare att bara se det negativa och glömma bort att det finns ju faktiskt positiva saker också. Som min titel säger, ”big girls don’t cry”, och det får man kanske lära sig😉. Inte gråta över spilld mjölk eller vad man brukar säga. Se dom positiva sakerna, jag har ju en underbar sambo och familj. Jag älskar er!

Nej så här tråkigt skulle ju faktiskt inte mitt inlägg bli, jag är ju en glad och positiv människa :D! Hihi!
Idag åkte vi för att köpa julklappar, vi körde inte till köpcentrat här hemma för ibland behöver man lite variation och det är kul med lite andra butiker än dom här hemma. Vi hade en del klappar som skulle inhandlas, det blev en! (Och ett linne till mig.) Vi kunde inte hitta något… Ja vi har ju några dagar till på oss men man vill ju inte vara ute i absolut sista minuten. Men det är ändå lite typiskt oss🙂.

Nu ska jag fortsätta med att mysa i soffan med sambon och kolla på fotboll (fattar inte varför det alltid är sport på vår tv…).
Sov så gott!

5 thoughts on “Big girls don’t cry

  1. När det händer jobbiga saker runt omkring är det svårt att se allting positivt och även om man är positiv i vanliga fall får man gråta och tycka att allt är skit bara man inte fastnar i det.
    Klart man uppskattar vad man har men alla behöver vi kräka av oss det dåliga med.
    Kram

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

