Snö snö snö och lite mer snö

Idag har det snöat ännu mer, tänk om det kan ligga så här fint ända till julafton! Det hade varit jättemysigt! Tyvärr kan jag inte ta en bild på detta underbara landskap, då jag inte har någon kamera. Det har jag nog tjatat en del om redan. Så ni får visualisera det hur det ser ut😉.
På praktiken idag så hade vi som vanligt fredagsfika, vilket innebär goda bullar, gott pålägg, kaffe och en liten bit birkabulle. Man kan inte äta en hel sådan, den är alldeles för fet och mäktig men en tredjedel slinker ner ganska lätt😀. Det är mysigt att sitta ner och snacka med alla då, där är ju ganska många och vi brukar inte luncha samtidigt men alla träffas på fredagsfikat. Det kommer att bli så tråkigt när jag slutar där. Tisdag är min sista dag sen ska man slåss med arbetsförmedlingen. Känns inte alls kul men som jag har skrivit innan, jag ska njuta dessa sista dagar av att ha ett socialt liv🙂.

Men nu är det fredagskväll och här i vårt hus blev det helstekt fläskfilé i ugnen, det var så gott! Sen blir det fredagsmix och lite varmande glögg. Ha en underbar kväll och en skön och avkopplande helg!

One thought on “Snö snö snö och lite mer snö

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

