Första dagen

Idag har jag varit nere på AF för att skriva in mig, inte alls roligt men det måste man ju göra. Det enda positiva är att man känner sig otroligt smart när man pratar med dom. Hon jag träffade kunde inte ha alla hemma… Men det tog ca 5 minuter sen var vi klara. Efter det så gick jag en liten runda på stan, det blev inte så lång tid för det var ju verkligen svin kallt! Termometern stod på 18 minus imorse, bilen ville knappt starta men självklart så tuffade den iväg sen.

För att pigga upp mig lite sen efter det tråkiga besöket så köpte jag mig ett par örhängen! Det var jag ju värd😉. Så nu kommer jag att ha bling bling i öronen.

Pia kom hit på en kaffepaus innan, det var längesen vi träffades över en kopp kaffe. Men vi har alltid lika mycket att prata om, det är härligt med sådana vänner ♥.

Nu hade jag tänkt att försöka mig på ett annat knäckrecept som jag fick av Jessica, mina blev ju en flopp häromdagen… Hoppas att dessa blir bra. Och imorgon är det lille julafton, kan ni förstå detta?? Herregud vad tiden har gått fort!

Nej upp med rumpan nu och kom igång med godisbakandet!

Ha en skön kväll ♥!

Och förresten, jag vann te tävlingen som jag var med i! Tjoho! Det var en underbar början på min dag när jag läste det mailet!

2 thoughts on “Första dagen

  1. Grattis, vad roligt. Då har du vunnit två tävlingar. Ser fram emot att smaka knäcken. Nu ska jag sätta mig i soffan och bara vara lat. Kram mamma

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

