Tre dagars jul över

Då har dom hektiska juldagarna passerat oss. Man stressar och håller på en bra tid innan jul och nu är man uppe i varv. Nu ska man helt plötsligt ta det lugnt. Det är lite svårt att komma ner i varv. Vi var ute på rean igår men vi vände faktiskt ganska fort, de få affärer som vi var inne i hade verkligen inget roligt. Det var bara gammalt mög som de hade tagit fram. Vi körde inom en elektonikaffär för att kolla på kameror men oj vilken djungel det är! Vet inte riktigt vad det är man vill ha, bara att vi vill ha en kamera så man kan föreviga dom där speciella ögonblicken. Som till exempel när tomten kom och hälsade på oss! Jag hade nog varit snäll för jag fick en massa fina klappar :D! Tomten hade nog läst min önskelista. Kom tomten med fina klappar till er med?

Idag blir det en lugn dag, blir nog mest soffläge. Sambon jobbar så det är ganska tomt här hemma. Bara jag och doggen och han pratar inte så mycket😉. Innan jag blir allför försoffad så ska jag gå ut och skotta lite snö. Det har snöat en hel del imorse så det måste ju bort från gången.

Jag hoppas att ni alla har haft en bra jul ♥.

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

