Mammamys

Idag har jag varit hos min mamma nästan hela dagen. Vi har
lunchat, snackat, fikat och snackat ännu mera :D. Det är alltid
lika mysigt och trevligt. Vi har nog pratat om allt mellan himmel
och jord. Och hon bjöd på mandelmusslor med grädde och sylt. Det är
så gott!! Jag har inte ätit en enda under julen och det förstår jag
inte för dom står högt på listan över julgott. Men nu har jag ju i
alla fall fått äta en :D. Nu väntar jag på att sambon ska komma hem
så vi kan äta lite. Ha en skön kväll!

5 thoughts on “Mammamys

  1. Ahhh jag är svag för mandelmusslor med sylt och grädde. Min farmor gör fantastiska och jag längtar efter dom varje jul. Och det vet hon så hin gör alltid en extra på kakfatet som jag är snabb och nallar 🙂

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

