Shopping, fika och en masss skratt!

Idag gick jag upp klockan åtta för att kunna möta en väninna och hennes dotter på Väla. Vi hade bestämt att vi skulle ha en heldag idag. Det har blivit lite shopping, fika och en massa snack och skratt😀. Hennes lilla dotter älskar Hello Kitty så det blev en liten väska till henne och hon sken upp som en sol! Sen gick hon glatt runt med sin lilla väska och visade stolt upp för alla som gick förbi. Jag blev lika glad, eller nästan i alla fall, för en ny huvudkudde som jag köpte. Har gnällt ett tag nu att min ena kudde har blivit alldeles för knölig så idag slog jag äntligen till! Det är nästan så att jag längtar tills jag ska gå och lägga mig. Det blir nog en tidig kväll, sambon är ut och dricker öl med några kompisar och då tycker jag att det är ganska mysigt att krypa ner i sängen och titta på TV. Ska bara ut med doggen i det kalla vädret. Det var 13 minus när jag körde hem från Helena och jag var verkligen inte klädd för det😛.

Nu blir till att dra på sig mina termobyxor, halsduk, mössa och vantar och ge mig ut i kylan. Ha en skön kväll alla!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

