Dålig stil

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera nu dessa dagar. Men antingen så har dagarna gått i ett och man har inte suttit ner någon längre stund eller så har det varit slapp och då har varken datorn varit på eller mobilen varit någon prioritet. Både jul och nyår har kommit och gått. Vår jul har varit bra, likaså nyår. På nyår så körde jag men det var absolut inte tråkigt. Jag hade köpt en Magnum alkoholfri cider. Så det kändes ändå ganska lyxigt och vid tolvslaget hade jag även då alkoholfri jordgubbschampange, så jag hade också en kork som flög all världens väg! Och sen dagen efter var det ju väldigt skönt att inte vara bakis😀. Fast det blev ändå en väldigt lugn och skön slappedag framför tvn.

Idag har vi fixat och grejat lite i sovrummet. Så det blev en tur till Ikea för att köpa nya gardiner. Sen när vi kom hem så åt vi och kollade på film, tog det lugnt. När vi sen skulle sätta upp dom nya gardinerna, vi har sådana som sitter på skenor, så hade vi ju självklart glömt att köpa fästena som man sätter uppe och nere på gardinerna. Det är ju så typiskt! Men Ikea har ju öppet till klockan 20.00 och då var klockan 19.30 så det var bara att sätta sig i bilen. När klockan var 19.57 var vi ute från Ikea och satt i bilen. Det är ganska bra gjort tycker jag :D! Så nu sitter gardinerna uppe! Också har vi tagit in två byråer från vårt så kallade dressingroom så här blev lite mer ombonat. Jag är väldigt nöjd, det blev 1000 gånger snyggare än vad det var innan. Nu fattas bara heltäckningsmattan så är det komplett😉.

Nu är det sängen som gäller, god natt och sov så gott!

4 thoughts on “Dålig stil

  1. Låter spännande. Bjuder du hem mig ¨på goda hembakade muffins så jag får se rummet🙂
    Tack för drickan på nyår.
    Kram på dig

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

