Nej det blev inget

Jag har sett att många bloggare har gjort fina kollage över det gångna året. Så det tänkte även jag göra, satte mig och skulle gå igenom lite kort. Jag letade och letade men jag har knappt tagit några kort! Det är ju inte klokt! Men jag har ju inte heller någon riktig kamera, fotar det mesta med mobilen och det är ju inte den bästa kameran precis… Så det blir tyvärr inget fint kollage… Men det ligger ju en hel del mobilbilder redan på bloggen och ni har ju varit med mig under sista halvan av detta året.

 Jag startade min blogg den 1:e juli och sen dess har jag hittat en helt annan cybervärld🙂. Det finns ju hur många bloggar som helst där ute! Innan jag startade min så var jag faktiskt lite emot det, varför vill jag skriva om mitt liv på nätet? Men det är ju ganska kul! Och man har ju hittat nya bloggvänner, vilket jag tycker är väldigt kul! Ibland flyter det bara på med inlägg efter inlägg och ibland är det lite trögt att hitta något att skriva om. Jag vill ju inte bara skriva en massa tjafs, jag vill ju gärna att ni som läser ska tycka att det är intressant. Fast ibland blir detta som en dagbok, det är ganska skönt att få skriva av sig lite. När jag startade bloggen så lade jag upp bilder på pyssel och grejer men det har varit ganska slött på den fronten. Min scrapbooking har jag tyvärr tappat nästan helt. Det blev tre julkort, thats it… Får se om jag hittar inspirationen till det igen, jag har ju en hel del saker hemma till det.

Är det något ni vill att jag ska skriva om eller något ni saknar så hör av er. Eller om ni har en bra kamera till salu😉.

Ha en skön dag, jag ska snart iväg på lite fikadejt ♥.

6 thoughts on “Nej det blev inget

  1. Hej, tack för senast!

    Kan du inte tipsa om bra inredningssajter/bloggar och visa lite inredning hemifrån? Tips mottages tacksamt!

    Ha det bra! Kram

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

