Inspiration

Igår fick jag mejl från en av mina absoluta favoritaffärer, Village! Deras vår- och sommarkatalog finns på deras hemsida, den kommer inte ut i butikerna än. Jag gillar verkligen deras sortiment, där finns allt och inget ♥. Jag kan bara gå runt och titta på alla dessa saker som dom har. Det var från den butiken som vi fick inspirationen att göra vår trapphylla. Vi har bland annat köpt våra gardiner där och en hel del lull lull! Det hade varit roligt att få arbeta i en sådan affär, inte bra för lönen dock. Den hade säkert varit slut innan jag hade fått den, hihi :P! Jag blev överlycklig när den öppnade på Väla. Dom har jättefina lampor som ser ut som höghus, en eller två sådana här hemma hade inte varit helt fel :D! Tyvärr kan man inte låna bilder från deras hemsida annars hade jag gjort det så jag kunde visa några av deras underbart fina saker.

2 thoughts on “Inspiration

  1. Åh jag vill också ha sådana hus!
    Vi har en affär här nere i Lödde som heter makalöst (www.makalost.se) som säljer ett vitt sådant hur med en glödlampa i.
    Mycket prisvärt men jag störde mig lite på att glödlampan syntes så mycket. Tittade dock inte närmre på den fö jag hade inte tid, men det kanske går att trycka upp armaturen lite.
    Den kommer jag nog sukta efter. Hade varit skitcoolt att ha i vardagsrumsfönsterna som lampor även om jag är nöjd med om jag redan köpt. (Pssst. och Thomas hade blivit tokig om jag bytte dom redan)🙂
    haha. Vi ses i eftermiddag.
    Kram!

  2. Den affären har jag missat! Får kanske ta mig en tur ut där någon dag. Dom jag menar ser man inte glödlampan så mycket, tror att det finns en hel del sådana lampor ute på marknaden.
    Ses sen!
    Kram

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

