Tebröd

Som jag har bakat dessa sista dagarna. Vet inte vad som har hänt. Jag hade ju en bakbeställning så det är nog tack vare det som jag har kommit igång. Och idag blev det tebröd, så vi har något att äta till frukost i helgen. När jag har bakat dom innan så har dom blivit lite tunna men inte idag! Haha idag blev dom kanske lite väl tjocka. Men dom blev goda! Som ni har försått så är jag inte så bra på att få till utseendet på det jag bakar… Men huvudsaken är ju att det blir gott, eller?? Blir inte muffinsen fina så kan man ju dölja det med lite snygg topping, om man får till det då vill säga😛.

När alla bullarna var klara så åkte dom ner i påsar direkt och in i frysen, så smakar dom lite mer nybakat när man tar fram dom. Har ni några bra och enkla bullrecept så tar jag tacksamt emot det.

2 thoughts on “Tebröd

  1. Så duktig du är gumman. Hade jag vetat det hade du fått baka sådana till mig också🙂
    Men min man har beställt bullar på sitt jobb. Dom får duga tills vi ska smaska i oss muffinsen🙂
    Kram

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

