Helgen

Igår chockade jag mig själv! Jag var och tränade! Jag har ju hållt mig till mina måndagar, har ju aldrig varit glad för att träna. Men denna veckan var det gratis att träna så då får man ju passa på😀. Så jag testade på step och styrka, det var ju hur svårt som helst! När man precis hade lärt sig stegen och kombinationerna så skulle man börja med nya. Tror inte att step är min grej… Det är säkert väldigt bra för kondisen men ja vi får se. Hon som höll i träningen var inte heller så bra och det betyder ju ganska mycket att dom är bra. Men det var kul att ha testat det!

På eftermiddagen blev det en tur till IKEA för lite nya lampor till vardagsrummet. Det var vi och alla andra som var där. Där var så himla mycket folk! Har nog inte sett så mycket folk där innan. Men det gick ändå rätt smidigt.

På kvällen var vi hembjudna till vänner. Det blev god mat som alltid och en del goda drinkar. Vi spelade lite Wii, det har jag aldrig gjort innan. Det var jättekul! Vi testade slalom, backhoppning, rockring ja en massa. Man kanske skulle skriva till det på sin önskelista… Undrar om jag någonsin kommer att köpa det som står på den listan😛.

Hoppas att ni har haft en bra och mysig helg! Ha en fortsatt lugn söndag! 

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

