Träning

Ikväll har jag varit och tränat mitt vanliga pass, fatburner. Det är en ny tjej som håller i passet, första gången var jag lite tveksam till om hon faktiskt var bra men det är hon ju. Det är lite annorlunda än vad den andra hade, den andra hade betydligt jobbigare uppvärmning än vad hon har nu. Men denna har mycket bättre musik, man kan knappt stå stilla också kör hon lite mer body pump, boxning och hopp och kick. Jag tror att när man väl har kommit in i hennes pass och rutiner så blir det perfekt! När jag började att gå och träna så var det lagom med folk, man fick plats utan problem och fick alltid ”sin plats”. Men idag var där hur mycket folk som helst! Man fick se så att man inte slog till någon med sin stång eller när man kickade fick man vara lite försiktig. Jag hoppas att det bara är tillfälligt, en svit efter julen och alla nyårslöften😛.

Jag kanske ska testa zumba imorgon, om mina ben håller vill säga. Som det känns nu så kommer jag att ha träningsvärk! Men det är ju en ganska skön känsla.

Snart är det god natt ♥.

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

