Tulpaner

Idag när jag var och handlade så var jag bara tvungen att köpa med mig tulpaner hem. Jag älskar tulpaner, dom är så himla fina! Speciellt dom vita eller en massa blandade färger. 

Idag har Pia varit här och fikat och snackat en massa.  Jag tror att vi löste all världens problem😉.

Ikväll blir det träning som vanligt på måndagar. Jag har ju skrivit innan att träning inte är min grej men jag tycker verkligen att detta är jätteroligt! Tänk att jag skulle kunna fastna för träning. Det trodde jag aldrig! Men bättre sent än aldrig.

One thought on “Tulpaner

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

