Soliga dag!

Vilken underbar dag det är idag! Solen skiner och termometern står på noll grader, underbart! Trots att det är lite kallt så får man ändå lite vårkänslor. All snön är borta i trädgården, man ser det fina gröna gräset och jag tittar på mina underbart fina tulpaner som står på bordet! Lovley ♥!

 Min dag började med att jag åkte och tränade, ja faktiskt! Jag chockade mig själv också. Det var aerobic for fun, det var jag och en annan ung tjej och en hel hög med energiska pensionärer. Då blir detta lätt tänkte jag. Haha så lurad man kan bli! Tanterna hade full koll på alla rörelser och hopp och studs och klapp. Jag fick kämpa för att hänga med i alla rörelser och ändringar😛. Kände man sig dum eller?? Damen som höll i passet var till råga på allt min gamla gymnastiklärare från högstadiet! Gymnastik var inte min starka sida i skolan, jag satt oftast bara på bänken… Och alla dom känslorna av att jag kan inte eller att detta är inte roligt kom tillbaka. Men jag var tapper hela passet, satte inte mig på bänken en enda gång haha :D!

Men det bästa passet är ändå mitt måndagspass, fatburning. Där känner man verkligen att man har tränat efteråt. Det konstiga är att nu när jag har börjat att träna så har jag aldrig känt mig så här tjock innan! Jag vet att jag inte är smal men jag känner mig verkligen pluffsig nu. Det är väl för att jag tror att bara för att jag har börjat träna så, vips är jag smal! Men så är det ju inte… Haha men det är ju ändå bra att jag har börjat att träna, det skadar ju inte.

Trots detta underbara väder så kallar både tvätten och dammsugaren på mig… Ha en bra dag alla där ute!

2 thoughts on “Soliga dag!

  1. Vad duktig du är! Läste att du har provat på Zumba, var det roligt? Det ser roligt ut på reklamen på tv, älskar att dansa! Men man vill ju att det ska kännas i hela kroppen efteråt annars kan man ju lika bra sätta på musik hemma o skaka loss!

    Ha en forsatt bra dag denna soliga torsdag! Kram

    • Tack så mycket! Jag tyckte inte att zumba var så extremt roligt som alla andra verkar tycka. Jag ska pröva det hemma också så kan jag skaka på hur mycket som helst!
      Kram

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

