Fredag, Friday, Piątek, Viernes, วันศุกร์, Vendredi

Härliga fredag! Igår fick man vårkänslor när man tittade ut, idag är det frost på alla taken och träden. Så fort det kan ändra sig! Lite sol på detta så blir det nog en lika underbar dag som igår ♥.

 Jag tänkte dela med mig av ett litet tips idag, jag tycker att det är roligt att redigera bilder, inte så mycket utan bara det här lilla extra. En ram, en pratbubbla, lite text m.m. Photoshop är lite dyrt att köpa så jag har hittat ett gratis program! Det är ju inte helt fel. Det heter Photoscape, jag har inte arbetat jätte mycket med det än men det lilla jag har så verkar det ganska lätt. Som ramarna runt korten på Maria Montazami, det var bara till att klicka dit. Detta har kanske funnits en tid men jag har precis hittat det och när man hittar något som är bra och gratis så delar man ju med sig :D!

Jag hoppas att ni alla får en bra fredag!

 

Hit vill jag flyga igen!

One thought on “Fredag, Friday, Piątek, Viernes, วันศุกร์, Vendredi

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

