Dagarna…

Idag är det sol och underbart väder, igår var det en mörk och grå dag och allmänt tråkig. Skulle gärna vilja hoppa över gårdagen.

Nu längar jag efter våren! Också läste man på aftonbladet igår att vintern ska komma tillbaka.. Och det hade ju snöat imorse så dom har kanske rätt. Jag tycker verkligen om snö men nu får det vara bra! Speciellt nu när vår lille hund inte kan gå ordenligt utan måste ha på sig en liten sko varje gång vi går ut. Det blir ju ännu jobbigare när det är snö ute och det fryser på så att det är halt. Nej ge mig lite sol och glädje nu!

Jag har varit inne på att jag skulle vilja ha en Maria Montazami väska men det kan jag ju glömma. Läste på hennes blogg vad dom skulle kosta.. Det är långt ifrån min budget men jag kan ju kolla på dom på bilder och drömma lite🙂. Ibland är det skönt att drömma sig bort.

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

