Det blev inte bra

Det blev som jag misstänkte, bilen gick inte igenom… Känns inte alls bra. Hela insatsen där lyktan sitter är helt lös! Bilen blev påkörd för ett år sedan eller nåt och den som körde på den bara körde därifrån. Då blev den påkörd där framme på sidan. Men jag har inte märkt att hela möget är löst… Också var det nåt under som var tvunget att svetsas fast eller nåt…. Ååå vad sånt här är tråkigt!! Min mammas sambo ska se om det är något han kan fixa, man kan kanske hitta en begagnad lykt insats. Man har ju bara en månad på sig att fixa allt, sen får man körförbud och det vill jag verkligen inte få!
Nu får jag hoppas på att Rune kan fixa det till mig😀.

Ikväll har vi varit på väla och köpt present till min svärmor som ska ha kalas på lördag. Jag tror verkligen att hon kommer att bli glad för presenten!
Nu väntar soffan och den fyrkantiga lådan. Och kanske lite amarulla glass, jag gjorde egentligen den till imorgon men där är nog så vi kan smaka lite idag också!

5 thoughts on “Det blev inte bra

  1. Men får du körförbud för att bilen inte gick igenom?
    Hmmm, undrar om det var så för mig? Det var inte jag som besiktigade min bil, det var svärfar. Jag fick underkänt för att min ena framlampa satt fel. Vi satte i den själv men det gick tusan inte att rikta den rätt. Detta fick jag underkänt för och var tuvungen att ombesiktiga min bil. Det är här, som jag menade i min kommentar i förra inlägget, att verkstaden som bytte min lampa och riktade rätt gjorde min ombesiktning och det är detta papper som jag måste ha liggandes i bilen till nästa besiktning.. Åhh så tråkigt…. Hoppas glassen piggade upp dig lite🙂

  2. Blörk, så tråkigt! Bilar är som datorer – de ska bara funka! Hoppas Rune kan hjälpa dig, meckarkillar är bra att ha i familjen😀

    Vi måste ses snart! PoK

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

