Går det eller inte??

Idag ska jag få domen… Jag ska besiktiga bilen. Usch det känns inte alls bra. Förra gången när jag var där så snackade de om att utsläppen inte var så bra. Håll tummarna på att den går igenom!!! Jag har inte råd eller lust att laga den gamla bilen. 15.40 ska jag vara där. Jag hade missat att betala så jag blev av med min bokade tid också får jag körförbud den siste februari. Så kollade jag runt på en massa olika stationer igår, första lediga tiden var i april!! Det går ju inte, jag kan ju inte ha körförbud. Så jag ringde deras kundtjänst men där fick jag ingen som helst hjälp. Men så såg jag på deras hemsida att man kunde sätta upp sig på en väntelista så det gjorde jag. Också fick jag ett sms ett par timmar senare att jag fick tid idag. Så det är bara till att hoppas att allt är bra med min lilla bil😀.

 

Skulle man inte kunna besiktiga sin bil på en verkstad nu? Jag googlade på det igår men det verkar som att det bara finns en sådan som ligger i Stockholm. Är det någon som vet något om detta?

Ha en skön dag! Och snälla, håll alla tummar och tår för min bil idag!

Bild lånad av google.

One thought on “Går det eller inte??

  1. Min ombesiktning gjorde verkstaden åt mig, men jag måste köra runt med ett papper som visar att det inte är pilprovningen som gjort besiktningen. Det finns även en ny firma som heter Carcheck eller något sådant som också utför besiktningar, men nu har du ju fått en tid så jag håller tummar och tår för dig🙂

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

