Söndagsmys

Idag har det varit en lugn och skön dag. Vi har varit lite duktiga och tvättat, en hel massa kändes det som. Också har min super händiga sambo fixat ett skåp i köket. Vi har inte riktigt varit nöjda med det, det har varit lite bökigt att ta saker ifrån det för att det öppnas lite fel. Men det har han fixat nu! Och det blev så bra! Nu ska jag bara organisera där så att alla saker får sin plats🙂. Jag kan ju inte sticka under stolen med att jag tycker att det är kul att organisera och fixa.
Tyvärr har vi inte varit ute så mycket idag i det helt underbara vädret. Men vi njöt lite smått under rundorna till tvättstugan.

Nu har vi precis kollat på Solsidan. Vi missade det helt förra säsongen och det kan jag inte fatta nu! Att vi har missat detta helt fantastiska program… Tyvärr så delar vi inte problemet med att någon snor vår städerska.. Men man kan ju hoppas haha :D!
Imorgon åker sambon iväg och ska vara borta måndag och tisdag så nu är det mys i soffan som gäller.

Ha en skön kväll!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

