Den som väntar på något gott….

I fredags så ringde det från DHL, dom skulle komma på måndag (IDAG!) och lämna ett paket från Cult. Jag började studsa och ha mig och blev överlycklig! Trodde inte att jag skulle få den fina marschall hållaren redan, det har gått väldigt snabbt! DHL skulle komma mellan klockan 10,00 och 12,00. Jag fick sitta på nålar ända tills klockan 12,00! Åh det var jobbigt, jag vet ju hur den ser ut men jag har tittat på den så länge också vann jag den och äntligen skulle den komma! Vilken lycka ♥.

När jag öppnade paketet, som var väldigt bra insalget så satt jag bara och log. Och den motsvarade alla mina förväntningar! Den är ju så fin! Nu längtar jag till det blir kväll så jag kan tända den!

4 thoughts on “Den som väntar på något gott….

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

