Träning!

Är helt slut i armarna idag efter träningen. Jag fick ta lite tyngre hantlar idag för där var så mycket folk och dom hade redan roffat åt sig hantlarna. Så där var bara dom tunga eller dom som knappt väger något. Men det känns nu🙂 fast det är ju en skön känsla! Det känns till och med nu när jag sitter och skriver, haha! Då är det ju bra, ska nog fortsätta med de lite tyngre för jag orkade ju faktiskt lika mycket som med de andra lite lättare. Där är fortfarande lika mycket folk som där har varit de senaste gångerna, förhoppningsvis så ebbar det väl snart ut. Nu får man knappt plats när man ska lägga sig rak på ryggen.

Idag har jag haft besök av en före detta arbetskamrat, vi hade inte träffats på över 2år men vi snackade på som om det var igår! Vi fikade och skrattade och snackade en hel massa. Sen åkte vi tillsammans till träningen. Där blev det inte så mycket skratt😛.

Nu är det soffläge som gäller, jag är hemma själv. Sambon är iväg med arbetet, kommer inte hem förräns imorgon kväll. Det är alltid lika tråkigt att sova själv, som tur är har vi ju vår lille vakthund😉. Han vaktar sin matte!

Ha en skön kväll alla där ute ♥!

3 thoughts on “Träning!

  1. Du är så duktig! Jag fegar alltid (de väldigt få gånger som jag faktiskt lyfter med hantlar) och tar de lite lättare. Skönare ju! Men klart, det känns ju inte jättemycket🙂 Hejja dig snäckan, du är verkligen jätte duktig!
    Kram

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

