Sällskap

Idag har jag haft sällskap av min mamma. Vi började med att luncha på pizzabullar som hon hade bakat, dom var jättegoda! Små bullar som liknar kanelbullar men som smakar pizza! Mums! Man hade nästan kunnat dippa dom i lite vitlökssås😛. Vi planerade vår sparesa som vi ska iväg på nästa vecka, det ska bli så skönt! Vi ska vara borta två dagar och bli bortskämda. När vi åker därifrån så ska vi åka inom (eller riktigt inom är det väl inte) Ullared! Jag har inte varit där på mer än 3 år så det är ju faktiskt på tiden. Så vi har börjat på en än så länge liten handlelista.

Vi var ute och gick en runda med doggen men usch vilker rått väder det har varit idag! Så då fick det bli lite god sallad när vi kom hem, vi skulle kanske ha något varmt och gott men det fick duga med te🙂.

Vi kände oss så nyttiga efter den salladen så då fick vi ju äta lite glass till efterrätt! Det är ju aldrig fel!

Nu väntar jag på att min älskling ska komma hem, hans flyg går nu så nu dröjer det inte länge till ♥.

2 thoughts on “Sällskap

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

