SPA!

Jag ska åka på spa! Nästa vecka åker jag och mamma till Varbergs Kurort! Det ska bli så härligt! Har jag världens bästa mamma eller :D? Vi ska åka hit!

Det ska bli så underbart härligt! När vi kommer upp så börjar vi med en lunchbuffé sen vid tre tiden ska vi få varsin behandling. Jag valde hårbotten massage, ni kan tro att jag längtar! På kvällen väntar det en buffé och vad jag kan tänka mig, även ett eller två glas vin. Det tillhör väl när man är på spa ;)? 

Jag har varit på Varbergs Kurort några gånger och jag är alltid lika nöjd. Jag tror att detta är precis vad jag behöver nu. Det ska bli jättekul.

Spa, härligt sällskap, massage, buffé, lugn och ro, vin, kan det bli bättre?

Bild lånad här.

2 thoughts on “SPA!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

